FANDOM

Dowództwo Kosmiczne Narodów Zjednoczonych, bardziej znany jako RB ONZ lub UNSC, jest wojskowym, rozpoznawcza, a agencja naukowa Zjednoczony rządu Ziemi . RB ONZ utworzona w połowie 22 wieku, jak resztki starych ideologiach kulturalnych starli o władzę w systemie Sol , a przede wszystkim nadzorował Narodom Zjednoczonym operacji wojskowych w przestrzeni. ONZ masowo militaryzacji swoje kolonie poza świecie za pośrednictwem propagandy, a następnie pokonał komunistę i faszystowskie siły w " międzyplanetarnych wojny ", który składał się z kilku bitew ubocznych, które miały miejsce na Marsie , z księżyców Jowisza , i południowoamerykańskich lasów deszczowych. Chociaż wojna międzyplanetarna przyniósł wielkie cierpienie i śmierć ku Ziemi i jej koloniach, to wielka sił zbrojnych ludzkości do wspólnego, zbrojnych życie pod koniec 22 wieku.

Ludzkość była w chaosie przed Przymierza ataku na żniwa w 2525 . ONZ został toczy krwawą walkę z grupami terrorystów (lub bojowników o wolność) wezwał powstańców , którzy chcieli niezależności od rządu zjednoczonej Ziemi. UNSCDF , oddział Bezpieczeństwa ONZ, nieustannie walczył powstańców. Próbując pomóc zakończyć długotrwałych wojnę z buntownikami, UEG zlecił Program Orion (znany również jako projektu SPARTAN-I), a później programu SPARTAN-II , który stworzył grupę elitarnych żołnierzy do super-walki separatystów i powstań, które promowały. Gdy wojna Human-Pakt zaczął, a superior technologicznie obcy zaczął dziesiątkować Kolonie zewnętrzne , to Spartanie stali się największą nadzieją ludzkości na przetrwanie. W obliczu ludobójstwa na niespotykaną dotąd skalę, RB ONZ zmobilizowała się do wojny totalnej.

Te tragiczne okoliczności konfliktu Przymierza dozwolone Bezpieczeństwa ONZ, aby zastąpić rządów cywilnych oraz stać się podstawowym rządu ludzkości. Chociaż Zjednoczony rząd Ziemia była bardziej otwarta do ustąpienia, administracji kolonialnej , ramię orzeczenia UEG na koloniach, opór wzrost RB ONZ do władzy, a tym samym został pozbawiony swej władzy.

Do czasu wybuchu wojny, ludzkość osiągnęła Poziom 3 z Prekursorski system rankingowego cywilizacja. Postęp technologiczny nadal rosły dzięki zdobyciu zaawansowanych urządzeń Przymierza, który został przystosowany do studia i potrzeb człowieka. Najlepsze i cięcia krawędzi Rady Bezpieczeństwa ONZ aktywów wojennych zostały dostarczone do programu SPARTAN-II. Inne ulepszenia nastawione na masową produkcję były rozprowadzane do Spartan-III i -IV . Jednym z takich przykładów innowacji w czasie wojny był ekranowanie energii dostosowane i poprawione do użytku w Mjolnir zbroi. RB ONZ nieskończoność , zbudowany pod koniec konfliktu, był chyba wysokość RB ONZ osiągnięcia techniczne w tym niespokojnym okresie. Włączenie każdy skrawek wiedzy technicznej, które były oczyszczane i inżynierii wstecznej z Prekursorskich ruin, Nieskończoność wyróżniał jako najgroźniejszą okręt wojenny i poszukiwania statku w historii ludzkości.

Od 2552 , po upadku twierdzy wojskowej świata Reach, Ziemia była ostatnią ludzką bastion, a prawie wszystkie ocalałe siły UNSC zostały popełnione w celu jego obrony. Bitwa Ziemi zobaczył niektóre z największych rozlewu krwi całej wojny, zarówno w przestrzeni i na powierzchni planety. Od kilku tygodni, tylko wyczerpująca kampania ścieranie z dużym udziałem ocalałych jednostek Spartan stał między człowiekiem a wyginięciem. Po desperackiej walki, wojna Human-Pakt skończyło po połączeniu UNSC i Przymierza Separatystów siły uderzeniowe wyeliminowane przymierza przywództwa i zniszczone powodzią zagrożenie.

Tło Edytuj

Dowództwo Kosmiczne Narodów Zjednoczonych został stworzony przez Organizację Narodów Zjednoczonych w czasie wojny o międzyplanetarnych połowie XXII wieku. Po zwycięstwie Rady Bezpieczeństwa ONZ, przeludnienie na Ziemi stał się poważnym problemem na początku XXII wieku. Problem został rozwiązany przez kolonizacje i budowy rozległych miast na innych planetach w Ramienia Oriona w galaktyce , w kolonii wewnętrzne i później kolonii kosmicznej.

Obronne siły milicji RB ONZ jest RB ONZ Siły Obronne (UNSCDF) i składa się z Sił Powietrznych Rady Bezpieczeństwa ONZ , z Armii Rady Bezpieczeństwa ONZ , z Korpusu Piechoty Morskiej Rady Bezpieczeństwa ONZ oraz Rady Bezpieczeństwa ONZ Marynarki Wojennej a także Oddziały Spartan

Historia Edytuj

Okres przed- RB ONZ

- II wojna światowa (1939 - 1945 )

- utworzenia Organizacji Narodów Zjednoczonych ( 1945 )

- Kampania Jowisza Księżyce ( 2160 )

- Rain Forest Wars ( 2162 )

- Kampania Marsjańska ( 2163 )

Międzyplanetarnej wojny ( 2164-2170 )

Colony Wars wewnętrzne (2400s)

Powstanie ( 2494 - nadal )

- Operacja: trebusza ( 2513 - 2524 )

- Powstanie z Mamoré ( 2537 )

Przymierze człowieka wojny ( 2525 - 2553 )

- Pakt wojna domowa ( 2552 )

Wojna międzyplanetarna Edytuj

RB ONZ ma swoje korzenie w I wojnie światowej, co doprowadziło do utworzenia Ligi Narodów. Liga Narodów doprowadziło do powstania Organizacji Narodów Zjednoczonych po II wojnie światowej . Sam RB ONZ powstał i ukształtował się w wyniku serii brutalnych konfliktów na całym Układzie Słonecznym pomiędzy 2160 i 2164 ; Najbardziej znanym z nich był księżyców Jowisza kampanii, Rain Forest Wars oraz szereg walk na Marsie.

Dowództwo Kosmiczne Narodów Zjednoczonych, jako zorganizowana i zaaranżowana jak się wydaje, było planowane jako awaryjnego rząd wojskowy. Starcia ONZ z opozycyjnych ruchów politycznych, z których najważniejszymi były " Koslovics "i" Frieden ", rozpoczął się kryzys, który doprowadził do powstania w Radzie Bezpieczeństwa ONZ. Ruch Frieden była faszystowska organizacja oparta na księżyców Jowisza, w grupie, która otrzymała wsparcie ze strony niektórych przedsiębiorstw działających w Stanach Niemieckiej Republiki na Ziemi. Ich ideologiczne przeciwnicy, Koslovics, utworzyli grupę marksistowsko-leninowskiej skupione wokół przewodnictwem Władimira Koslov w tym samym czasie.

Wojna rozpoczęła się od ataku na doradców kolonialnych ONZ na księżycu Io , jednego z księżyców Jowisza , ale rozprzestrzenił się na Marsa i części Ameryki Południowej w lesie deszczowym Wars . Wydarzenia te doprowadziły do nagromadzenia ONZ w połowie lat 2160s, co skutkowałoby w ONZ ustanawiającego jednolity wojskowych i stałego Zjednoczonego rządu Ziemi jako ostateczny mocy, aby doprowadzić ludzkość przez 2170.

Kolonizacja Edytuj

Czteroletni długa wojna zwrócił uwagę na problemy, przed którymi stoi przeludnionych planetę i Rain Forest Wars pogarsza również problemy związane z dystrybucją żywności. Związane z tym problemy społeczne, głód i związane z powojennego wyżu demograficznego pod warunkiem iskrę zmienić polityczny charakter rządów na Ziemi i poza nią, prowadząc do systemu politycznego zobaczyć w 26. wieku.

Czynniki te przyczyniły się również kolonizacja kosmosu wydaje się bardziej atrakcyjne w późniejszych wiekach, jak Zjednoczony rząd Ziemia podpisze się na program, który został statków kolonii objawionej w 2310 , aby odciążyć w przeludnionej planecie. Nie byłoby to możliwe bez wynalezienia Shaw-Fujikawa translight silnika pod koniec 2200s, co pozwoliło statki podróżować daleko większe odległości niż kiedykolwiek poprzez umożliwienie dostępu do przestrzeni Slipstream .

Zajęło 52 lat przed pierwszą kolonijnej statku Odyssey został uruchomiony, a co się tak zwane wewnętrzne kolonie nie były w pełni ustalona do końca 24 wieku. Wierzchołek ludzkiej ekspansji przyjdzie w 2492 , kiedy ponad 800 światy zostały uznane za część terytorium RB ONZ, wielu rozwijających się pełnoprawnym kolonii. W tym czasie, pierścień kolonii Outer było zapewnienie UEG z surowców, które uczyniły z funkcji makro-ekonomicznej; z władzy politycznej pozostałego z kolonii wewnętrzne. Ogromne różnice w dystrybucji bogactwa i władzy politycznej, która stała się znakiem rozpoznawczym ludzkości przez ten okres, doprowadziły do ​​nowych zagrożeń secesji z pierścienia zewnętrznego. Obawiając się konsekwencji rozpadu imperium międzygwiezdnego raczkujący, a widząc korzyści z unikania totalnej wojny w obronie ich pozycję na koloniach, rząd Ziemia rozpoczęcia powstania SPARTAN-IS. Te poprzednicy do SPARTAN-II programu rozpoczął szkolenie w 2491 , w ramach projektu ORION.

Wielka Wojna Edytuj

Rekonstrukcja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki