FANDOM

Halo 3

Master Chief w Halo 3

Halo 3 jest trzecią częścią hitowego cyklu gier z gatunku FPS i zarazem pierwsza odsłoną tej serii, dedykowaną konsoli Xbox 360. Według planów pracowników firmy Bungie Studios, niniejszy produkt zamyka trylogię, połączoną warstwą fabularną, postaciami bohaterów etc. Zgodnie z tradycją zostajemy więc przeniesieni do futurystycznego świata, w którym rasa ludzka toczy walkę z obcą cywilizacją, nazwaną Przymierzem.

W wirtualnej rzeczywistości ponownie pojawia się m.in. Master Chief, Cortana i Gravemind. Pod lufę nasuwa się rzecz jasna mnóstwo przeciwników, a w starciach zbrojnych uczestniczą również pojazdy i maszyny latające. Walki toczą się natomiast np. we wschodniej części kontynentu afrykańskiego. Autorzy dodali możliwość używania przedmiotów. Do naszej dyspozycji są więc przenośne tarcze, pola siłowe czy też czasowa niewidzialność. Mamy też możliwość sprawdzenia zupełnie nowych broni takich jak spiker lub mauler, a jakby tego było mało, możemy wziąć ze sobą stacjonarne działo dużego kalibru. Oprócz poruszania się znanymi już Wraithami, Ghostami czy Warthogami możemy zasiąść za sterami latającego Horneta lub przypominającego motocykl Choppera.

Standardowo siłą Halo 3 jest tryb multiplayer, pozwalający bawić się na podzielonym ekranie (maksymalnie cztery osoby) lub za pośrednictwem Internetu. Wszystko oczywiście dzięki sieciowemu systemowi Xbox Live. Kampanię możemy rozgrywać zarówno solo, jak i w trybie kooperacji wraz z trzema innymi graczami. W tej drugiej opcji następny z graczy wciela się w Arbitra, a dwójka pozostałych w kolejnych żołnierzy elity obcych. W bardzo rozbudowanym trybie multiplayer mamy zarówno standardowe rodzaje rozgrywki w rodzaju zdobywania flagi czy deadmatch oraz zupełnie specyficzne, jak na przykład Forge, gdzie podczas gry możemy wytwarzać przedmioty i pojazdy. Najlepsze momenty możemy nagrywać i udostępniać innym graczom.

tekst żródłowy: http://www.gry-online.pl/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki