FANDOM

Halo Wars to strategia czasu rzeczywistego, stworzona w oparciu o legendarny świat gier Halo – jednych z
Halo Wars.png

Okładka Halo Wars na XBOX360

najlepszych, epickich strzelanin FPP. Grę opracował zespół Ensemble Studios, twórcy serii Age of Empires.

W grze przejmujemy kontrolę nad kosmicznym niszczycielem "Spirit of Fire" i oddziałem ludzi wchodzącym w skład armii określanej mianem UNSC. Stajemy w szranki z przeważającymi siłami przybyszów z obcej planety, znanych jako Covenanci. Akcja Halo Wars została umiejscowiona przed wydarzeniami opowiedzianymi w pierwszej odsłonie Halo i skupia się na pierwszej wielkiej bitwie toczonej pomiędzy ludźmi a najeźdźcami na planecie Harvest. Wszystkie wydarzenia rozgrywają się w ciągu jednego roku.

Walki toczone są m.in. na ziemi oraz w powietrzu. Bierze w nich udział kilkadziesiąt różnorakich jednostek obdarzonych niekonwencjonalnymi umiejętnościami – większość z nich pojawiało się już w grach z serii Halo, choćby charakterystyczne pojazdy znane jako Warthog. Nawet poszczególne bronie wyglądają i brzmią tak samo jak w FPS-ach opracowanych przez studio Bungie.

Sterowanie jest intuicyjne, bo zostało stworzone wyłącznie z myślą o padzie – większość opcji jest po prostu przypisana do poszczególnych przycisków. Wątek ekonomiczny istnieje, choć nie jest wyjątkowo rozbudowany, bo to dynamika starć jest jednym z największych atutów Halo Wars. Podobnie jak oprawa graficzna oraz wysokiej jakości efekty dźwiękowe. Pompatyczna, typowa dla serii Halo muzyka, sprawuje się idealnie w warunkach bojowych i udanie zagrzewa do walki z przybyszami z kosmosu.

www.gry-online.pl

Więcej z Fandomu

Losowa wiki